så vackert..

.godmorgon eller goddag, vad som nu passar! här sitter jag då framför min dator och försöker rita ett öga, måste säga att det går sådär. Eftersom jag gillar att bli inspirerad av musik sitter jag och lyssnar på pianomusik, och ja det är vackert! 
Har blivit väldigt inspirerad av att börja lära mig mer piano. Ja så mycket att jag lagt elgitarren åt sidan och bara spelar piano och akustisk gitarr (skulle köpt stålsträngar idag, men jag är ju så lat att det aldrig blir av..). Kul för mig, synd för mina vänner i bandet.. Så samtidigt som jag ritar lyssnar jag alltså på den pianolåt som jag håller på att lära mig, den är fin tycker jag :) 
(eftersom jag har lite otur också fungerar det inte att lägga upp den här så det får bli länk istället!! http://www.youtube.com/watch?v=LvEXqjnuQww)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR