LOL lan

Ja, jag har lanat lol hela natten (jag råkade visst somna till en liten stund). Det var mysigt och roligt. Problemet är bara att jag inte alls är bra på lol men alla andra jag körde med var mer än dubbelt så bra... Vi såg på Narnia också, vi som inte orkade spela heela tiden. Eller ja, jag såg en halvtimma, sen sov jag.. Vaknade sen igen av att några hade väldigt roligt åt någonting: bilden som kommer här nedan, jag skrattar också, fortfarande, varför vet jag egentligen inte hahaha.. Egentligen borde jag skriva på en text som jag ska lämna in idag och som jag inte ens börjat skriva på. Men min hjärna fungerar inte så jag får göra det efter att jag sovit en liten stund. Så godnatt!
 
Visst passar Nicolas Cage som E.T...!?
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR