jag är trött.

Äntligen fredag! har varit på bok och biblioteksmässan med klassen idag. Det var chill, man fick godis. Efter att ha ätit upp nästan all dumlekola (inte ensam, Philip var också skyldig...) som fanns vid en monter åt vi och diskuterade hamstar och mackor bakom kylskåp och sånt där man brukar prata om när man äter. Eftersom jag inte har planerat min läxläsning särskillt bra hade jag glömt papper som jag ska ha prov på i skolan och så ligger jag lite efter med min uppsats som ska vara inne idag innan 00.00. Känner att jag borde göra det. Men jag orkar inte.... Utan istället hamnar jag här med musiken och irriterar mig fortfarande på att jag inte kan publicera videoklipp på bloggen (varföööör?) Ska testa ändå nu, antingen så ser ni den fantastiska låten Doorways av Radical Face här under eller så är det bara vitt. Jag hoppas på det första!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR