skrattproblem

jag har ett allvarligt problem; jag kan inte kontrollera mitt skratt. Det innebär alltså att jag kan börja skratta, när jag inte har någon anledning att egentligen göra det. Jag tränar på friskis och svettis varje söndag (kom precis hem därifrån nu), det är en pers för mig. I en hel timma varje söndag håller jag på att dö av skratt, eftersom jag inte tycker det är såå roligt att träna har jag inget svar på varför. Jobbigt är det och folket stirrar på mig som jag vore konstig (det kanske jag är också...). Det blev inte mycket bättre idag av att ledaren hade lagt till Gangnam style som sista låt och jag fick tvinga mig själv att dansa mig igenom den utan att gapskratta. Det var betydligt jobbigare än själva träningen! 
I vilket falls om helst blev jag inspirerad av det vackra vädret och skrev en låt på väg till träningen. Kort tog jag också eftersom jag tyckte det var fint :)
Jag var på stan också med väldigt god vän och åt den godaste muffinsen jag någonsin smakat. Borde verkligen provas av alla i denna värld: lyxmuffins hos Condeco. Mums!!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR