no more Darwin...

.. så känner jag just nu. Har varit ledig idag och kunde för en gång skull sooova imorse. Gick och la mig supertidigt igår och sov elva timmar i sträck, underbart! Men kan inte säga att jag haft en chill dag bara för det. Nej för naturare som jag är var jag tvungen att plugga hela dagen, jippie! Jag satte mig på biblioteket tillsammans med två kollegor och kände mig allmänt effektiv i någon timma eller så. Sen gick jag hem till en kär vän och skrev betydligt mindre på min text om hur Darwins teori påverkat samhället osv. Däremot fick min musikaliska sida arbeta betydligt mer när vi satt och gjorde mystisk elektromusik och planerade inför Muse (yeah). 
Nu ska jag fortsätta på min helt ofantastiska text om Darwin och trycka i mig lite toast. njut av livet med lite bra musik! 
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR