...man måste dö några gånger innan man kan leva!

ja och eftersom jag just nu är död känns det ganska uppmuntrande att jag kommer leva om jag dör några fler gånger. Jag orkar verkligen inte mer skolarbete! Här sitter jag i köket med datorn uppe och en fet biologibok som jag knappt orkar öppna. Det bästa är ju att jag fick lite migrän när jag kom hem från skolan och förlorade tre timmars värdefull pluggtid på grund av det.... och jag kan bara säga det att hjärnan fortfarande inte fungerar eftersom det tar inte bara en eftermiddag för migränen att försvinna, nej det tar tre dagar!
Nej nu ska jag inte sitta och gnälla i ett inlägg! Man ska leva livet, ha det gott och skratta mycket! :D och eftersom jag har fått någon slags vana i att ha en låttitel som rubrik till mina inlägg kan jag lika gärna slänga in låten varje gång så att ni kan få njuta av den underbara musiken, leva livet och inte vara surmoster som jag är just nu! så här får ni lite av den kära Håkan Hellström!!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR