lite sådär reflexig

här ligger jag i soffan och tittar på fotboll. Eller egentligen tittar jag inte, det är pappa. Men eftersom jag är trött och inte orkar plugga på oregelbunda spanska verb, kan man säga att jag också tittar på det.. långsökt kände jag där. Har i alla fall tillbringat hela eftermiddagen i stallet och njutit av att jag inte behöver plugga något mer på idéhistoria (just nu i alla fall). Mamma hade varit i farten och handlat in mer reflexer än nödvändigt så jag kände mig lite sådär halvt överreflexig när jag red iväg och det inte ens var helt mörkt. Nu ska jag slötitta lite på fotboll och hoppas att Sverige slår Tyskland (icke troligt)!! Nu gjorde visst Tyskland mål efter åtta minuter, oväntat...! 
 
ögonblicksbild jag fick på en kompis (http://isvindar.blogg.se/) häst.Tycker den är rätt häftig!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR