happy halloween och så vidare

då var det sista dagen i oktober och halloween! snart, eller ja om en liten stund, ska jag iväg på halloweenpartey hos en i min klass. Fick reda på igår att man skulle vara utklädd, och eftersom min familj är fattig på utklädningskläder får jag se allmänt tråkigt svart och röd ut... Nu sitter jag och borde inte skriva på datorn eftersom jag väntar på att mitt nagellack ska torka. Jag har inte haft nagellack på år känns det som. Det fungerar inte riktigt när man är i stallet nästan varje dag, det försvinner liksom bort då. Nej nu ska jag fortsätta gossa ner mig i min soffa och lyssna på musik. Känner för att se Billy Elliot (som förresten är världens bästa och mysigaste film som man bara måste se!!!) men jag har inte tid så det får bli någon annan gång!
 
 så här får ni lite fin gitarrmusik!
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR