Underbar vårdag!

Fantasktist väder, nu känns det verkligen att det är vår i luften! :D
Sprang en runda imorse, hemskt vad otränad jag är just nu! Men ska försöka komma igång nu under våren :)
Åkte till stallet och red Snerra och pysslade med henne. Hon har pälsätare på halsen och man märker att det kliar på henne. Vi fick tips på Slöinge när vi hämtade Einfari att vi skulle använda ett medel för hundar (det finns inget för hästar) så det testade vi idag. Det ska tydligen vara ganska snällt för hästen, jag gillar ju inte att ha på för mycket kemikalier som är onaturliga osv. Hoppas att det hjälper!:)
På lördag flyttar vi, längtar! Det ska bli så kul att komma tillbaka till Stålebo, med en egen häst! Nu ska jag titta på Äkta människor och dega ner mig i soffan :)
.
bilden @stallstalebo.se. Marita, jag, mamma, Marie och Maja från invigningen av den nya ligghallen :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR