Skoltrött...

Nu orkar jag inte med skolan mer. Här måste jag sitta, en söndag med världens finaste väder, och plåga mig igenom tre hela fysikböcker och 40 sidor andra världskriget.. Inte nog med det, massor med prov hela mars. Ser sååå fram emot att behöva använda all min lediga tid (1 timma i veckan?) till att plugga..
Mest arg är jag på att vi måste ha nationella i fysik när andra skolor får ha i biologi.. Rättvist!
Nu måste jag rycka upp mig och läsa lite om ellära. Usch jag hatar fysik... och jag som valt natur, börjar ångra mig lite smått sådär. Nej men man läser ju faktiskt inte fysik och kemi hela dagarna, så jag ska nog överleva. Var faktiskt hos SYV i fredags och ändrade mitt andraval, la till musik igen (eftersom min musiklärare tyckte att jag skulle det, bra va..) så på torsdag ska jag iväg och göra antagningsprov, bara lite nervös haha.
Nej nu måste jag plugga lite innan jag ska iväg till stallet och rida lilla Snerra! :) (kanske ut och springa en sväng också om jag hinner)
puss!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR