Måndag och skola

Då börjar skolan igen. Efter schemat redan första dagen, man tycker ju att man borde få ta det lite lugnt i början...
Nu gäller det att ge gärnet sista terminen. Det blir lite svårt eftersom jag måste tänka på gymnasievalet, något som tar väldigt stor plats i mitt huvud just nu! Till helgen ska jag på öppet hus på Hulebäck och Polhem, det är de gymnasiumen det står mellen just nu för mig. Vilket gymnasium det blir avgör också vilken linje jag ska gå. Väljer jag Hulebäck går jag Natur Tvär och väljer jag Polhem blir det Samhäll. Kände att jag var tvungen att göra så eftersom jag inte kan välja linje annars.
Så det är till helgen det gäller, då ska jag bestämma mig för om jag går på Hulebäck eller Polhem :)






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR