okej, jag ska försöka blogga mer...

jag vet att jag inte är bra alls på att blogga. Har inte haft tid eller riktigt känt för det den senaste tiden.. Så ärlig är jag; jag har inte orkat... shit vad jag är dålig. Nej men nu ska jag försöka köra igång lite igen :D hela världen jublar!
Först ska jag försöka fixa en ny design så ni slipper se denna hemska, överdrivet rosa som jag inte alls känner att jag vill stå för (jag är verkligen inte en rosa-person).

Eftersom jag är så otroligt kreativ och i alla fall vill tro att jag gör något

bra för världen ritade jag denna lilla tecking på biologilektionen samtidigt som....

 
...jag lyssnade på den finaste jullåten som någonsin har, och någonsin kommer skrivas!
(och ser du på musikvideon utan att känna någon skam eller skyldighet
borde du nog ta dig en rejäl funderare..!)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR