min dator bestämde sig för att det var dags att uppdatera...

..så nu blev det inte som jag hade tänk mig. Jag satt och gjorde en ny header, som jag själv anser var riktigt fin, igår istället för att vara överengegerad i skolan och plugga till det prov jag hade idag som var för svårt för mitt eget bästa. Jag var nästan klar med den, skulle bara skriva till en liten fin text och sen vips, så skulle min blogg vara betydligt mindre rosa och en aning mer blå. Men som jag redan förklarat så blev det inte så. Istället för att spara så la jag ihop min laptop och tänkte fixa klart idag, det brukar fungera, men inte just nu. Datorn hade bestämt sig för att den inte var hightech nog utan tog sig friheten att starta om sig själv för att installera några uppdateringar som jag inte bett om. Så nu finns inte min design mer, den är, borta, helt väck, hokus pokus, och jag måste därför meddela er att: tyvärr, min blogg blir inte fin idag! Ni har bara min dator att tacka...
Istället för att gnälla på den nu så ska jag ha det skoj med min gitarr och spela bort ångesten jag haft över fysikprovet och trösta mig med att jag fick bli A-barn i spanska (ska bara inte sväva iväg, vilket jag är extremt bra på). Eftersom jag har speciella erbjudanden på min blogg så får ni en musikvideo och musik på köper för att ni läste detta långa och ointressanta inlägg!
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR