Love Actually!

Ja nu börjar den snart, en av de bästa filmerna som finns! Varje år innan jul sitter jag klistrad framför tvn och myser med Emma Thompson, Hugh Grant, Martin Freeman, Alan Rickman, Colin Firth, Liam Neeson och många fler på tv rutan, som den brittiska-filmer-nörd jag är. 
Ikväll är jag extra trött efter att ha gått på stan från klockan två till klockan sju ungefär. Det värker under mina fötter, men jag kom hem två julklappar och en nyårsklänning rikare! Jag och Klarax2 köpte en liten sak till vår mattelärare också. Säger inte vad det är men det har mer detta att göra!
Imorgon slutar jag skolan. Det ska bli mysigt. Klockan kvart i ett är jag alltså fri, och sedan kommer vi ju dö också. Det hade jag helt glömt bort. Men ska man tro filmer som 2012 så går jorden under imorgon om du kanske hade missat det. 
Men NU: Love Actually!!!
 
 åh vad jag älskar början på filmen!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR