LOV!!!

Tjolahopp vad jag älskar att det är jullov! JAG ÄR LEDIG, i TVÅ veckor :D kanske inte jättelänge men det är ändå nice som bara den. Mina känslor är också alldeles lite överallt också efter att ha sett favoritfilmer två dagar i rad! Ikväll blev det Billy Elliot, den bästa filmen som någonsin gjorts. Jag bara älskar den!!!! Så varm, så fylld med känslor, så välspelad och så BRA!
Nu ska jag pynta färdigt mitt rum. Jag har nämligen städat mitt rum idag. Det var ganska så rejält i behov av en städning, dammigt värre var det! Blev inspirerad också så jag ska pyssla lite med julklappar (jag vet att du läser min blogg ibland mamma så jag tänker inte skriva mer detaljer!). 
Så det var allt för mig. Adieu (nej jag kan faktiskt inte någon franska). 
 
jag kan lägga upp hur många bilder från filmen
som helst men ni får ta och nöja er med tre!! 
Fuxkiojsce4_large
 
Tumblr_lat01eqsjb1qc840bo1_500_large
 
Tumblr_l5ggo1merv1qzao06o1_500_large





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR