Kalas och annat skoj

Idag har jag sovit! I alla fall så mycket som det har varit idag. Igår var jag på kalas, det var mysigt! Någon fyllde sjutton (grattis!!!), åt god mat och åkte pulka. Vi andra åkte bara pulka och åt mat. Jag gillar att äta och åka pulka, det är något jag är bra på! Får inte glömma att berätta att hjälpte till att slå ner en hel Paradisask på golvet, åhjo det blev mycket choklad att sortera det. Vi spelade lite bönspel också, fast då var jag rätt trött och ganska tråkig tror jag, men så blir det när man nästan inte sover mellan fredag och lördag.
Men natt sov jag, och imorse. Första gången på många veckor som jag faktiskt vaknade av mig själv. Eftersom jag är extremt ohipster när det kommer till böcker, fortsatte jag läsa lite i Hungerspelen när jag vaknade. Köpte en bok med alla tre böcker i, det är rätt så många sidor i den om man säger så.. Det går inte så bra för mig att läsa den, jag gillar inte för tjocka böcker. Nej men nu ska jag jobba lite skola. Vi har bara en redovisning kvar, sen är allt klappat och klart med skolan för i år! 
 
Lite bilder från veckan. Gillar att den första är suddig med en Philip och en Johan ivägen.
Jag skulle ta kort på granen egentligen...
     
 
 
 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR