Juligt på liseberg och The Hobbit

Jag gillar att mina senaste inlägg (inklusive detta) har något med någon film att göra. Ja de två senaste har väl i princip bara med en film att göra. Men vet ni vad människor? Jag älskar film :D så nu får det vara så, eftersom det är min blogg och jag skriver om vad jag gillar!
I alla fall. Såhär såg min dag ut: jag vaknade klockan nio av att Viva la Vida började spela jättehögt och jag förstod inte varför. Tydligen har jag bytt min alarmsignal till den någon gång utan att jag minns. Så då var det dags för mig att stiga upp, trots att det tog emot. Snabb frukost, såg att det snöade, åkte till stallet, red en sväng, kom hem från stallet. Där var jag riktigt effektiv om jag får ta och skryta lite. Sen åkte jag till Liseberg och träffade (om jag har räknat rätt) nästan tjugo härliga människor. Vi gick runt ett tag. Det blev kallt och jag frös. Vi åt lite men det var fullt överallt så vi fick dela upp oss. Efter några timmar där drog 4 av oss till biosalongen där vi mötte tre andra glada människor. Vi sju tog oss in till salong 9, tog på oss 3D-glasögonen och såg på The Hobbit (som förövrigt var SKETBRA). Det var min dag det. Och nu mår jag lite illa för jag åt för mycket och nu är dagen slut för klockan är 00.01! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR