jag har tjuvat.

innan ni blir helt överallt och ringer polisen och allt sånt så vill jag lugna er och säga att det inte är så väldigt allvarligt som det låter! Jag har bara tagit en bild från födelsedagsbarnet som vi firade i lördags. Hon hade nämligen lagt upp några mysiga bilder därifrån och då tog jag en där jag ansåg att jag inte var frontfigur på och så tyckte jag att många personer fick vara delaktiga. För att gottgöra henne tänker jag länka till hennes blogg här. Så här har ni alltså en svartvit liten bild på mig och några andra barn som jag umgås med. Vid en första anblick kanske vi ser väldigt vuxna ut, sitter och konverserar vid ett matbord i fina kläder och så. MEN vi är bara barn och hela bordet var täckt med stearin eftersom många av oss absolut inte kunde hålla oss från att leka med ljusen som stod på bordet. Och våra konversationsämnen var nog inte sådär hiskeligt vuxna.
 
Ni får själva lista ut var jag är någonstans hihi.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR