intressant...

sammanfattning av mitt liv de senaste dagarna: igår var jag i skolan, riktigt ovanligt. Det kändes knappt som en skoldag, vi hade engelska, lite julig spanska och idrott. På lunchen var det pyttipanna i bamba, jag är ingen riktig pyttipanna människa så jag, Klara, Arvid och Johannes drog och åt Thaimat. Det var gott, riktigt gott! Värt alla pengar som jag egentligen kunde lagt på något annat, typ en julklapp (har inte köpt en enda än...).
Sen har jag börjat rita igen, det var ett litet tag sen. Började på en ny teckning häromdagen, har inte kommit så långt men den blir väl färdig någon gång (fast det vet man aldrig med mig).  På mattelektionen i förrgår var jag allmänt oproduktiv och ritade ett träd. Lärde mig mycket den lektionen, som till exempel att det inte spelar någon roll om man har tre stiftpennor sålänge man inte har några stift. Det går ändå inte att skriva! Och nu ska jag snart ha ett sista läxförhör innan julen så jag ska plugga lite på prefixer och värdesiffror ett litet tag! Ciao :)
 

 
 






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR