godmorgon, godmorgon!

Idag har jag SOVMORGON! Ni anar inte hur skönt det är, eller anar kanske ni gör men det är i alla fall helt underbart! Börjar tio och sen har jag tre lektioner. Därför tog jag mig friheten och sitta uppe till halv tolv i natt och spela lol. Sista gången vi körde ville jag faktiskt bara gå och sova så det gick väl sådär lagom bra haha.
En klasskompis som också är busskompis ringde precis och undrade vart vi tagit vägen, bussen hade inte kommit nämligen. Tyckte faktiskt riktigt synd om honom när jag berättade att vi hade sovmorgon, han kände sig nog lite frustrerad och det kan jag förstå... Nu ska jag kila ner och fläta mitt hår så att skolan slipper ta del av mitt kaoshår som lyckats smita in i mitt rum när jag sov i natt.. 
 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR