Äntligen klar!

Nu har jag äntligen fixat en nästan likadan design som jag lyckades trolla bort tidigare i veckan! Den blev inte riktigt lika fin men den får duga, jag slipper i alla fall allt rosa som jag haft innan :) Nu blir det istället blått med lite vinterinslag, tycker det passar eftersom det är lite vinter just nu. 
Jag ljög lite i mitt förra inlägg och jag gillar inte att ljuga. Efteråt pluggade jag nämligen inte. Istället tog jag på mig en lysande jacka och åkte med mamma till stallet. Efter det kom jag hem och så pyntade vi vår lilla julegran. Åh så jag älskar julen! Men det är bara en vecka (och några timmar) kvar tills det är julafton, jippiee! :D
 
jag gick också runt och fotograferade allt juligt,
så här kommer några julbilder från mitt hus! 

 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR