åka pulka

Idag har jag lekt. Det har hänt något med mig de senaste månaderna, jag har blivit som ett barn igen (wihoo) och jag bara älskar att leka! Så eftersom jag kände mig lekfull imorse efter att ha renoverat min blogg så försökte jag dra med någon person och åka pulka. Det blev success! Först letade jag igenom hela vår källare efter någon snowracer eller åtminstone en stjärtlapp som jag kunde åka på, men nej.. mina föräldrar trodde visst jag blivit vuxen och hade slängt allt vi hade som gick att åka på. Men som en räddare i nöden kom Lisa med sina, ja åkplattor? Jag tänker kalla det åkplatta i alla fall!
Vi tog åkplattorna och vandrade bort till vår gamla pulkabacke där ingen hade åkt än (nu för tiden har barnen sina surfplattor, inte åkplattor som vi!). Det gick väl sådär att åka där, lite för mycket växter ivägen! Så istället åkte vi på åkplattor bort till skogen och gick upp för alla backar. Sen när vi var nästan uppe i ett annat bostadsområde åkte vi ner igen och så gjorde vi det några gånger. Lisa klättrade upp i ett träd och jag misslyckades med det.. Sedan kastade vi lite snö på varandra och när jag kom hem och tog av mig jackan ramlade det ner snö på hela hallgolvet. Jag hoppas inte att snön försvinner nu för jag älskar att leka i snön! :D Eftersom jag är tjej/kvinna/flicka, alltså inte man/pojke/kille/snubbe, kan jag göra flera saker samtidigt. Därför utnyttjade jag min talang och filmade när jag åkte!
 
såhär ser jag ut när jag ska åka pulka. så ni vet bara!
 
Tänk bort den jobbiga rösten i bakgrunden med skrik och
engelska ordinhopp så blir det nog bra!
 
 


Lisa

haha shit va nice! ^^




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR